2010/09/30

橙粉紅色唇膏



YSL 2010/11 Fall/ Winter新色, 支指甲隻色好靚啊, 個Model 有D似趙學而

Chanel 新出既Lip Gloss , Model個咀咀色真係靚呀!!

想搵橙粉紅色實色Lipstick好耐了, 因為岩我膚偏白的人, 唔使點搽胭脂都有面色紅潤效果 , 睇黎睇去都只係得YSL岩我心水, 因為本人係獅子座關係, 包裝對我黎講同質量係一樣咁重要, YSL 最新出品的包裝正合我河車. 平時只會係Duty Free or Counter 試色未真正用過. 感覺都算潤, 用過Chanel / Dior / Maquillage 的Lipstick / Lip Gloss , 只係 Maquillage 會令我再買返. 其實Dior都唔錯, 不過顏色方面我覺得 Maquillage岩我D . 而Chanel唔係唔好用 , 只係佢出黎既色比廣告的差D, 我次次都係比佢廣告Model既咀咀顏色吸引. 買左搽完發覺都唔太滿意. 咁今次就試下YSL啦. 其實Cle de peau 都想試. 不過無我想要既橙粉紅....

沒有留言:

發佈留言

歡迎各友的留言啊...多多指教了